Бізнес і корпоративні щоденники — нероздільний дует, який дзвінко звучить в унісон вже багато років. Ця синергія настільки плідна, що на сьогодні образ успішного бізнесмена немислимий без статусного блокнота в руках і стильного планінгу на робочому столі.
Щоденники настільки міцно закріпилися в оупенспейсах і кабінетах, що навіть поява сучасних електронних гаджетів не змогла змістити їх з офісного Олімпу. Як би ми не цінували прогрес, завжди приємно взяти в руки справжній паперовий планер, тактильно відчути фактуру обкладинки і хрускіт перегортання сторінок.
Об'ємні записні книжки і лаконічні кишенькові блокноти, суворий мінімалізм і експресивний креатив: щоденники стали уособленням високого ділового стилю, символом успіху і функціональним інструментом планування.
Брендування щоденників: в чому вигода
Сьогодні це не тільки паперовий простір для думок, планів і нотаток. Нанесення логотипу перетворює щоденники в невід'ємний елемент корпоративного іміджу і ненав'язливу маркетингову одиницю. Тиснення з емблемою компанії — виграшний варіант для подарунків партнерам, клієнтам і співробітникам. Щоденники з тисненням виконують одразу кілька функцій.
• Популяризують бренд і підвищують його впізнаваність в професійних колах;
• Підкреслюють ексклюзивний статус компанії, дозволяють вигідно виділитися і привернути увагу.
• Підвищують лояльність і рівень довіри до бренду: формується образ авторитетної, стабільної і надійної компанії.
• Корпоративні щоденники з логотипом — вигідна стратегія. Такий затребуваний і популярний офісний предмет, як датований діловий щоденник з фірмовим лого, працює на перспективу і забезпечує особистий контакт з символікою бренду 365 днів в році.
• Наявність у кожного співробітника корпоративного блокноту з тисненням сприяє згуртуванню колективу, підняттю командного духу і підвищенню корпоративної культури.
Корпоративний щоденник — класика, перевірена часом. Статусний, красивий і потрібний подарунок для партнерів, клієнтів і колег.