Як вести щоденник: 5 підказок для початківців

Як вести щоденник

Як направити життя в бажане русло? З чого почати рух до своїх цілей? Якщо ви ще в пошуку відповідей, проаналізуйте досвід інших людей. Згадайте ваших знайомих або відомих особистостей, у яких виходить досягати масштабних цілей. Як при великій кількості щоденних завдань вони не тільки примудряються все встигати, але й постійно розвивають себе та радіють кожному дню? Якщо придивитися уважно, то переконаєтеся, що у фундаменті такої продуктивності - самодисципліна. Ведення щоденника - один із інструментів самодисципліни, який при правильному підході допомагає досягти відчутних позитивних змін у житті.

Щоб ведення щоденника робило вас продуктивніше, потрібна практика. Від «навіщо витрачати час на цю дурницю» до «вау, як це здорово» може пройти не один місяць. Головне - знайти для себе модель щоденника та підхід до планування з урахуванням сфери діяльності, особистих якостей, цілей.

Скористайтеся 5 підказками, щоб збільшити продуктивність за допомогою щоденника:

1. До великих цілей – по кроках.

Людям, які тільки починають усвідомлено планувати, складно сформулювати довгострокові цілі на 3-5 років. Мова йде не про розпливчасті або нав'язані зі сторони цілі, а про конкретні, що надихають діяти. Тому для початку встановіть собі цілі на 3-6 місяців. Сегментуйте їх за сферами життя - наприклад, кар'єра, відносини, здорові звички, саморозвиток. Отримана система цілей - це компас при щоденному плануванні. Запитуйте себе, чи відповідає те, на що ви фактично витрачаєте свій час, вашим цілям.

Обов'язково візьміть за правило підводити підсумки дня, тижня, місяця. Не коріть себе, якщо щось не вийшло, а чесно проаналізуйте причини. Тільки так можна досягти помітних результатів у довгостроковій перспективі. При наполегливому підході вже через квартал ви зможете відчутно просунутися в потрібному напрямку.

2. Почніть з фокусних завдань.

Визначайте для себе 3 завдання на кожен день, які потрібно зробити обов'язково. Записуйте їх і відмічайте виконання у щоденнику. Це допоможе звикнути діяти свідомо, повірити у свої сили, навчитися тримати ритм.

3. Окремо фіксуйте в щоденнику думки, що приходять протягом дня.

Так ви розвантажите свою «оперативну пам'ять», не пропустите нічого важливого і зможете сфокусуватися на поточному моменті. Через деякий час проаналізуйте свої записи - ви побачите, які думки варті масштабування та розвитку, а які - не більше, ніж «літання у хмарах».

4. Залишайте місце для спонтанності.

Не розглядайте планування як жорсткі рамки. Завдання на тиждень розділяйте на 2 види: 1-й вид потрібно виконати в точний час і конкретний день (зустріч, тренування), а 2-й вид можна виконати в будь-який час протягом певного часу (підготовка звіту). «Гнучкі» завдання дають більше свободи всередині тижня. Такий підхід допомагає уникнути монотонності, отримувати більше задоволення від життя і при цьому дозволяє виконати все вчасно.

5. Записуйте позитивні моменти, які відбулися за день.

Знаходьте їх у будь-якому дні. Це виробляє звичку фокусуватися на можливостях, радощах і досягненнях, а не на розчаруваннях або невдачах. У складні моменти такі записи допомагають повернути впевненість у своїх силах і бажання рухатися далі.

Обрати собі щоденник, у якому хочеться планувати, в колекції BRUNNEN 2019.

Також може бути цікаво
Імідж компанії складається з безлічі складових: це і позиціонування на ринку, і ділова репутація, і внутрішня корпоративна культура, і впізнаваний фірмовий стиль. Один із інструментів зміцнення іміджу у бізнес-середовищі - це брендовані корпоративні подарунки. Нанесення логотипу компанії на різні товари - це спосіб підвищити впізнаваність у професійних колах, збільшити лояльність, виразити цінності компанії.
Смартфони, ноутбуки, планшети — гаджети з нами цілий рік 24/7. Ми з ними засинаємо і прокидаємося, плануємо в них зустрічі і шукаємо в інтернеті, як цікаво провести вихідні.
Сьогодні багато відомих діячів, які активно використовували цифрові інструменти для планування, все частіше купують щоденники та повертаються до системи паперових записів.