Яскраві кольори планування

Яскраві кольори планування

Стильний та яскравий Смарт – трендова європейська модель щотижневика.

Переваги моделі Смарт:

  • щотижневик та блокнот в одній моделі, що дозволяє одночасно планувати завдання та занотовувати велику кількість інформації;
  • яскраві обкладинки підкреслюють стиль та індивідуальність власника;
  • ретельно продумані деталі (фірмова фіксуюча резинка, петля для ручки, додаткові перфоровані сторінки, карман для карток) гарантують зручність використання;
  • високоякісний європейський папір кремового кольору з делікатним сірим лінуванням забезпечує додаткове задоволення від письма та використання щотижневика.

Стильний, яскравий, функціональний щотижневик Смарт – необхідний інструмент якісного планування,  надійний помічник в реалізації амбітних проектів та значних досягнень.

Також може бути цікаво
Кажуть, коли у Ейнштейна запитали, чи є у нього щоденник, щоб записувати геніальні думки, він відповів, що такі думки приходять в голову так рідко, що їх неважко запам'ятати. Що ж, не можна не погодитися. Однак, для щоденного або щотижневого планування, постановки цілей, особистісного росту і записів, кращого помічника, ніж щоденник - годі й шукати. Олівцеві замітки зберігають думки набагато краще пам'яті, а від руки набагато простіше писати зі скороченнями, креслити схеми будь-якої складності, ставити позначки, що буває важко в розумних електронних пристроях.
Ритм сучасного життя дуже стрімкий. Це помітно кожному. Як все встигнути? Як не забути щось важливе? Як завжди перебувати в ритмі? У цьому допоможуть щоденники. Важливі справи, заплановані зустрічі, дні народження друзів і близьких, спонтанні ідеї ... із цим маленьким «помічником» ніщо не забудеться. Цікаво, але в епоху модних гаджетів та електронних девайсів саме паперові щоденники залишаються найбільш популярними. Чому? Все дуже просто. Адже під час письма від руки людина ще раз все обдумує, намагається чітко викласти свої думки і впорядковує їх.
Імідж компанії складається з безлічі складових: це і позиціонування на ринку, і ділова репутація, і внутрішня корпоративна культура, і впізнаваний фірмовий стиль. Один із інструментів зміцнення іміджу у бізнес-середовищі - це брендовані корпоративні подарунки. Нанесення логотипу компанії на різні товари - це спосіб підвищити впізнаваність у професійних колах, збільшити лояльність, виразити цінності компанії.