Імідж компанії складається з безлічі складових: це і позиціонування на ринку, і ділова репутація, і внутрішня корпоративна культура, і впізнаваний фірмовий стиль.
Один із інструментів зміцнення іміджу у бізнес-середовищі - це брендовані корпоративні подарунки. Нанесення логотипу компанії на різні товари - це спосіб підвищити впізнаваність у професійних колах, збільшити лояльність, виразити цінності компанії.
Популярним носієм корпоративного стилю є щоденники з логотипом. Їх замовляють у якості подарунків для партнерів і клієнтів, а також для співробітників самої компанії.
Корпоративний щоденник: у чому переваги
Щоденники (та інша продукція для планування - щотижневики, планінги) мають ряд переваг перед іншими носіями корпоративного стилю:
- Щоденник – затребуваний аксесуар серед співробітників офісів. Датований щоденник з логотипом компанії – це особистий контакт з вашим брендом 365 днів на рік
- Продукція для планування демонструє цінності, які позитивно впливають на імідж будь-якої компанії: пунктуальність, організованість, надійність, серйозне ставлення до робочого часу.
- Якісний щоденник відомого бренду – це іміджевий аксесуар, який здатний підкреслити успішність і високий статус.
- Логотип, нанесений тисненням на щоденник, виглядає вишукано і презентабельно.
- Коли кожен із співробітників користується корпоративним щоденником з логотипом, це об'єднує команду, допомагає розвивати корпоративну культуру.
Яким буває тиснення на щоденниках
Тиснення щоденників – це процес нанесення відтиску зображення (логотипу, напису, малюнка або інших елементів корпоративного стилю) на поверхню обкладинки за допомогою кліше. Логотип, нанесений таким способом, не зітреться і не потріскається з часом.
Найбільш популярні види тиснення:
- сліпе тиснення (блінтування) - спеціально підготовлене кліше на деякий час притискається до обкладинки, залишаючи акуратний відбиток. Зображення виділяється на обкладинці рельєфом і дещо темнішим кольором, ніж сама обкладинка;
- тиснення фольгою - між матеріалом обкладинки та кліше додатково протягається фольга (кольорова, срібляста, золотиста). Фольгування виглядає ефектно і дає можливість передати корпоративні кольори.
Як вибрати щоденник для тиснення
Брендований бізнес-подарунок, рекламний сувенір або корпоративний подарунок для співробітників – будь-яка продукція з логотипом є носієм іміджу компанії. Тому при виборі звертайте увагу на якість самої продукції та якість нанесення логотипу.
- Надійність бренду. Довіряти імідж компанії варто перевіреним брендам. Німецькі щоденники BRUNNEN - це гарантія якості на увесь рік. При їх виготовленні використовується ексклюзивна технологія безшовного клейового кріплення, високоякісний європейський папір і обкладинки.
- Оптимальна модель щоденника. Вибирайте найбільш доречну модель щоденника для ваших завдань. BRUNNEN пропонує різні варіанти:
- класичний датований щоденник - ідеально підійде для співробітників;
- недатований щоденник у шкіряній обкладинці або статусний щотижневик великого формату – стануть прекрасними бізнес-подарунками;
- трендові моделі з гумкою-фіксатором або кишенькові моделі – можуть використовуватися у якості сувенірів на переговорах, презентаціях, конференціях.
- Візуалізація тиснення. Щоб щоденник з тисненням максимально відповідав корпоративному стилю компанії, бренд BRUNNEN пропонує велику різноманітність обкладинок та професійне тиснення сліпим методом або з використанням якісної кольорової фольги.
Подивитися, як буде виглядати щоденник з вашим логотипом, можна прямо зараз. Для цього на офіційному сайті BRUNNEN є спеціальний безкоштовний онлайн-сервіс макетування тиснення. Ви можете проекспериментувати з обкладинкою, видом тиснення і розміщенням логотипу.
Замовити німецький щоденник з вашим логотипом та подивитися мінімальні тиражі для безкоштовного тиснення BRUNNEN можна тут.