Корпоративні щоденники як частина іміджу компанії

Корпоративні щоденники

Імідж компанії складається з безлічі складових: це і позиціонування на ринку, і ділова репутація, і внутрішня корпоративна культура, і впізнаваний фірмовий стиль.

Один із інструментів зміцнення іміджу у бізнес-середовищі - це брендовані корпоративні подарунки. Нанесення логотипу компанії на різні товари - це спосіб підвищити впізнаваність у професійних колах, збільшити лояльність, виразити цінності компанії.

Популярним носієм корпоративного стилю є щоденники з логотипом. Їх замовляють у якості подарунків для партнерів і клієнтів, а також для співробітників самої компанії.

Корпоративний щоденник: у чому переваги

Щоденники (та інша продукція для планування - щотижневики, планінги) мають ряд переваг перед іншими носіями корпоративного стилю:

  1. Щоденник – затребуваний аксесуар серед співробітників офісів. Датований щоденник з логотипом компанії – це особистий контакт з вашим брендом 365 днів на рік
  2. Продукція для планування демонструє цінності, які позитивно впливають на імідж будь-якої компанії: пунктуальність, організованість, надійність, серйозне ставлення до робочого часу.
  3. Якісний щоденник відомого бренду – це іміджевий аксесуар, який здатний підкреслити успішність і високий статус.
  4. Логотип, нанесений тисненням на щоденник, виглядає вишукано і презентабельно.
  5. Коли кожен із співробітників користується корпоративним щоденником з логотипом, це об'єднує команду, допомагає розвивати корпоративну культуру.

Яким буває тиснення на щоденниках

Тиснення щоденників – це процес нанесення відтиску зображення (логотипу, напису, малюнка або інших елементів корпоративного стилю) на поверхню обкладинки за допомогою кліше. Логотип, нанесений таким способом, не зітреться і не потріскається з часом.

Найбільш популярні види тиснення:

  • сліпе тиснення (блінтування) - спеціально підготовлене кліше на деякий час притискається до обкладинки, залишаючи акуратний відбиток. Зображення виділяється на обкладинці рельєфом і дещо темнішим кольором, ніж сама обкладинка;
  • тиснення фольгою - між матеріалом обкладинки та кліше додатково протягається фольга (кольорова, срібляста, золотиста). Фольгування виглядає ефектно і дає можливість передати корпоративні кольори.

Як вибрати щоденник для тиснення

Брендований бізнес-подарунок, рекламний сувенір або корпоративний подарунок для співробітників – будь-яка продукція з логотипом є носієм іміджу компанії. Тому при виборі звертайте увагу на якість самої продукції та якість нанесення логотипу.

  1. Надійність бренду. Довіряти імідж компанії варто перевіреним брендам. Німецькі щоденники BRUNNEN - це гарантія якості на увесь рік. При їх виготовленні використовується ексклюзивна технологія безшовного клейового кріплення, високоякісний європейський папір і обкладинки.
  2. Оптимальна модель щоденника. Вибирайте найбільш доречну модель щоденника для ваших завдань. BRUNNEN пропонує різні варіанти:
  3. Візуалізація тиснення. Щоб щоденник з тисненням максимально відповідав корпоративному стилю компанії, бренд BRUNNEN пропонує велику різноманітність обкладинок та професійне тиснення сліпим методом або з використанням якісної кольорової фольги.

Подивитися, як буде виглядати щоденник з вашим логотипом, можна прямо зараз. Для цього на офіційному сайті BRUNNEN є спеціальний безкоштовний онлайн-сервіс макетування тиснення. Ви можете проекспериментувати з обкладинкою, видом тиснення і розміщенням логотипу.

Замовити німецький щоденник з вашим логотипом та подивитися мінімальні тиражі для безкоштовного тиснення BRUNNEN можна тут.

Також може бути цікаво
Сьогодні, вибираючи товар з маркуванням "Made in Germany"ми впевнені, що купуємо якісну річ. Перше у світі обов'язкове маркування продукції, виробленної в тій чи іншій країні або державі, було введено в 1887 році. Вкінці  XIX століття в провідних європейських країнах відбулася індустріалізація. Намагаючись захистити свій ринок, а також своїх виробників від імпортних товарів, британський уряд ввів обов'язкове маркування для товарів з Німеччини. Таким чином, споживачі мали отримати можливість відрізняти імпортні (німецькі) товари, а також бойкотувати продукцію потенційного супротивника.
Смартфони, ноутбуки, планшети — гаджети з нами цілий рік 24/7. Ми з ними засинаємо і прокидаємося, плануємо в них зустрічі і шукаємо в інтернеті, як цікаво провести вихідні. На перших порах ми були зачаровані!
Брендований щоденник - найактуальніший подарунок для клієнтів, партнерів або колег. Вони підвищують популярність компанії і зміцнюють її позитивний імідж.