Корпоративні щоденники на будь-який смак

Корпоративні щоденники на будь-який смак

Корпоративні щоденники - головний офісний аксесуар

Бізнес і корпоративні щоденники — нероздільний дует, який дзвінко звучить в унісон вже багато років. Ця синергія настільки плідна, що на сьогодні образ успішного бізнесмена немислимий без статусного блокнота в руках і стильного планінгу на робочому столі.

Щоденники настільки міцно закріпилися в оупенспейсах і кабінетах, що навіть поява сучасних електронних гаджетів не змогла змістити їх з офісного Олімпу. Як би ми не цінували прогрес, завжди приємно взяти в руки справжній паперовий планер, тактильно відчути фактуру обкладинки і хрускіт перегортання сторінок.

Об'ємні записні книжки і лаконічні кишенькові блокноти, суворий мінімалізм і експресивний креатив: щоденники стали уособленням високого ділового стилю, символом успіху і функціональним інструментом планування.

Брендування щоденників: в чому вигода

Сьогодні це не тільки паперовий простір для думок, планів і нотаток. Нанесення логотипу перетворює щоденники в невід'ємний елемент корпоративного іміджу і ненав'язливу маркетингову одиницю. Тиснення з емблемою компанії — виграшний варіант для подарунків партнерам, клієнтам і співробітникам.

Щоденники з тисненням виконують одразу кілька функцій.

  • Популяризують бренд і підвищують його впізнаваність в професійних колах;
  • Підкреслюють ексклюзивний статус компанії, дозволяють вигідно виділитися і привернути увагу.
  • Підвищують лояльність і рівень довіри до бренду: формується образ авторитетної, стабільної і надійної компанії.
  • Корпоративні щоденники з логотипом — вигідна стратегія. Такий затребуваний і популярний офісний предмет, як датований діловий щоденник з фірмовим лого, працює на перспективу і забезпечує особистий контакт з символікою бренду 365 днів в році.
  • Наявність у кожного співробітника корпоративного блокноту з тисненням сприяє згуртуванню колективу, підняттю командного духу і підвищенню корпоративної культури.

Тиснення на щоденниках: особливості та переваги

Тиснення — традиційний поліграфічний метод нанесення рельєфного малюнка на поверхню за допомогою спеціального преса. В результаті на обкладинці створюється виразний об'ємний відбиток.

Найбільш затребувані види тиснення:

Сліпе тиснення — процес створення однорідного гладенького відбитку за допомогою кліше.

Тиснення фольгою дозволяє ефектно прикрасити отриманий рельєфний відбиток за допомогою нанесення рівномірного шару фольги. Алгоритм дій схожий на процес сліпого тиснення, але між кліше і цільовим матеріалом розміщується лист сріблястої, золотавої або кольорової фольги. В результаті логотип набуває вишуканого металізованого відблиску з гладенькою текстурою і чіткими контурами.

Який щоденник обрати для нанесення корпоративного малюнку

Корпоративний подарунок для співробітників, іміджевий презент для партнерів або промо-сувенір для залучення клієнтів: якою б не була мета створення брендованої моделі, важливо відповідально підійти до вибору її основи. Блокноти для брендування повинні бути бездоганними, адже вони надовго стануть носієм образу компанії.

  • Якість. Німецькі щоденники BRUNNEN виготовляються відповідно до європейських стандартів і уособлюють бездоганну педантичність в кожній деталі. Ідеально гладенький папір, широка палітра кольорів і форматів, легендарна німецька точність і зразкова репутація бренду. Вибір блокноту цієї торгової марки — гарантія довгої служби та бездоганного вигляду виробу.
  • Вибір моделі. Асортимент BRUNNEN дозволяє вибрати відповідну модель на будь-який смак і для будь-якої мети. Формат, лінування, колір і кількість сторінок, щільність паперу — ті параметри, від яких потрібно відштовхуватися при виборі моделі для тиснення.

Обкладинка заслуговує окремої уваги. Матеріал, колір, фактура можуть бути найрізноманітнішими. Для підкреслення статусу і престижу — преміальні моделі з натуральної шкіри; для творчих особистостей - яскрава палітра кольорів; для офісу — універсальні варіанти в спокійних тонах.

Корпоративний щоденник — класика, перевірена часом. Статусний, красивий і потрібний подарунок для партнерів, клієнтів і колег.

Також може бути цікаво
Коли придворні короля Людовика XVII обмінювалися записками, то навіть не підозрювали, що введуть «моду» на блокноти. Для зручності листочки для записів стали збирати під однією обкладинкою. Змагаючись у витонченості, пажі і фрейліни прикрашали обкладинки — одна красивіше іншої. Так з'явився перший дизайн і фактура на першому блокноті.
Сьогодні багато відомих діячів, які активно використовували цифрові інструменти для планування, все частіше купують щоденники та повертаються до системи паперових записів. Чому відбувається так? Brunnen знає відповідь.
Будь-які життєві зміни та будь-які великі справи починаються з ретельного планування. Адже з планом простіше розрахувати свої сили та прийняти стратегічно важливе рішення. Те ж стосується Вашого професійного та особистого життя — щоб залишатися гнучким, встигати якісно виконувати свою роботу та вчасно відпочивати, вам необхідно навчитися складати план.